Friday 25 November 2011

Aku ingin bercerita kisah aku dan Dia





Aku bukan seorang penulis puitis
Aku bukan seorang pengkarya ulung
Aku hanya aku..
Menceritakan sebuah kisah tentang Aku dan Dia


Yee..saya bukan nak cerita pasal putera idaman saya
BUKAN
Saya cuma nak cerita tentang insan yang pernah bertapak dalam hidup saya
Dia seorang bidadari dunia haha ^^

Bukan..bukan

Dia cuma seorang sahabat yang manis, cantik, dan pendengar yang setia..
Saya mengenali insan ini sejak dibangku sekolah lagi..
Dia seorang anak cikgu..
Dia masuk tingkatan satu tak silap saya pertengahan tahun

Mula-mula
Dia pendiam..diam dan diam..

Bila dia cuba didekati rupanya seorang yang periang..

Dia manis macam gula haha >,<
Dia banyak bercerita, berkongsi macam-macam lagi
Rupanya bidadari ni seorang yang baik ^^
Saya ingat lagi kat sekolah budak-budak kelas kata die PENIRU??
Tolong la before kenal jangan pandai-pandai nak mengata
Usia perkenalan kami sekejap
Tapi cukup untuk aku mengenali dia sebaiknya
Dia bukan peniru..Dia seorang yang kuat berusaha





Tapi setiap pertemuan ada perpisahan..
Dia dapat tawaran untuk menyambung pelajaran di sekolah teknik

Dan saya cuma disini..
Di sini menyambung coretan kisah dan duka ini..


Tingkatan 4 merupakan titik noktah perkenalan ini
Tapi hanya menoktahkan musim persekolahan dia kat sini sahaja.
Kitorang still bersahabat..insyaallah selamanya..


Tapi masa dan ruang itu menjarakkan kami
Harus kami mengalah pada masa ..

Bidadari comel ini tahu sape?


MAS NURUL AMIRAH ^__^

Satu hari nanti insyaallah kau akan bace coretan ini untuk kau
>,<

4 comments:

Iwahashi said...

awak sweet sangat~~
yeah!!!fwen 4 ever..>_<

Cielo.Zunnurien said...

terima kasih iwahashi :D

Nuta Ahmad said...

tengku, u made it. menghargai dgn patah kata yg sgt mengharukan. just simple and nice

Cielo.Zunnurien said...

hehe ita :D