Saturday 19 November 2011

Cerita tentang **


Hyep
Kali ni saya nak tulis tentang
Jeng jeng jeng ..




















First time aku melangkah ke 'dunia baru' ni
Orang pertama yang aku kenal adalah
MAIZATUL NURUL AZWA
hehe
she's kind of cute, kind, haha sort of la
Awal minggu orientasi dia panggil aku "AWAK"
what the??
aku like seriously x biasa dengan perempuan nak ber'awak2'
Dia seorang yang memahami
macam seorang kakak bagi aku
Usia 1 tahun 1/2 ni macam-macam yang aku lalui dengan dia
whether Bad or Good things
Dia ajar aku hidup berdikari, cara nak jadi perempuan, cara nak bergaul
aku sayang dia sangat..Nanti mesti rindu dia cuti 1 bulan 1/2 waa T___T
Sekarang dia roommate aku haha
cool je duduk dengan dia
seriously la cakap tak tipu
Dia cantik, yang menarik pasal fizikal dia rambut rapunzel dia yang natural tu
dengan muka mix dia (frankly speaking la aku suka mata dia xD)


Second one jeng jeng
NURUL KAMILAH or we used 2 call manjea
Dia memang manje la sesuai ngan nama dia
Dulu mula-mula aku tak kamceng sangat ngan dia
Haha
Dia lahir sehari awal dari aku
Memang agak macam anjing ngan kucing la
Lahir sama bulan mana nak rapat
Tapi kitorang manage to be best friend
Aku sayang dia
Dia cantik, cute, suka bercakap macam-macam lagi la
Yang menarik pasal fizikal dia bagi aku
Mata kuyu dia dan muka dia macam mix Chinese



Nak kata lama tak de la lama sangat kitorang kenal
Tapi aku memang sayang dengan persahabatan kita ni ^^
Kitorang selalu buat drama
Aku-dady (muka aku macho tau xD) + Mai-mummy (bersikap ke'mok'kan) = (dapat la sorang ni) Manjea-doter
Haha
Comel sangat kitorang
Classmate panggil kitorang dynamic girls
So simple kan jadi la 3G (stand for 3 dynamic GIRLs)
Kitorang suka buat hal sama-sama
Ponteng kelas, ponteng majlis rasmi(tak dapat deny la),buat hal ngan lecturer,hantar assignment lambat
Lecturer pun tak dapat nak kata apa ^,^


Nanti mesti aku rindu korang T___T
Sayang korang :)
Maafkan salah silap aku tau
Kalau aku terlebih bergurau, korang terasa ke >,<
Sayang korang sampai aku kawin haha ..i mean selama-lamanya (Muah22)


Aku harap our friendship akan last forever..
Aku doakan korang dapat apa yang korang nak ~amin
Aku hepi sangat dapat kawan giler-giler cam korang
Aku mintak maaf sangat selama ni aku banyak sakitkan hati korang
Aku harap lepas ni kita akan jumpa balik untuk degree ~amin....
Love U till the end ~ >,<


MEMORY OF US

Masa ni dekat KL PACK Sentul..Happy2 je ^^ (Language Camp)

Yang ni Kat PD .. 
Yang ni masa kitorang kat Rantau Agro Park.. Ni la first time dalam hidup aku
pasang kemah haha ^,^"

BYE  ~.~







                                                                                                                                                       

No comments: