Saturday 28 May 2011

Cuti di Home sweet HOme


(ni Gambar pokok kat umah mak aku..Hihi Puan Kamaria la yang rajin tanam..cantikkan aku snap XD)

Bla..Bla..Bla...


Gyeah Semester Break sepanjang 3 minggu aku akan hargai sepenuh3 nyerrr..Currently kat umah Ibu ngan Ayah aku kat Felda Jelai 1,Negeri Sembilan..Cuti 3 minggu ni dapat lari dari chaotic life is a bless from Allah..Alhamdulillah..Sebab aku ingat semester break kitorang sekejap je cam budak sekoleh 2 minggu rupenyer 3 minggu gyeah..

Sebenarnye hari ni dapat berkumpul 1 family dari kak long sampai la adik aku Piit(dak ni baru form 1,comel ikut akak die >,<)...Apa nak buat cuti panjang ni ek? Tengok TV, tengok movie korean yang aku download kat roommate aku Maisarah.. Ape lagi??Mestilah tolong ibu kemas rumah hurm...Not really Interesting cuti aku ni..

No comments: