Monday 30 January 2012

Omomi Hari Lahir ayah aku 30 Jan

Birthday ayah aku la hehe..
Saya tak tahu nak bagi apa kat ayahanda tercinta saya :)


My Ayah is My No. 1 HERO


Apa yang specialnye ayah aku berbanding ayah korang?
Haha I'm not so sure
But, to every child their father is superhero..always


You know what?
*My dad super comel
*Bertangungjawab
*Tegas sikit haha tapi selalunye ibu la berleter
*Protective.. selalu haha
*Caring, selalu risau kalau anak die tak makan ke lambat tido ke pastu selalu sound indirectly.. Sumpah seram


Masa kecik-kecik dulu kan ayah tinggalkan kitorang
Aku tak dapat bayangkan macam mana kitorang 5 beradik boleh hidup tanpa ayah.
Aku masa zaman super cute baby dulu nangis nak ayah
Ibu bagi gamba ayah tapi aku kate tak nak, nak ayah jugak
Haha tu masa zaman dalam buaiyan la
Ibu memang super woman
Ibu besarkan kitorang tanpa sokongan kukuh dari seorang suami
Then ayah kitorang balik,
Memang tak wujud la perkataan benci, marah
Dalam benak kitorang
Yang ada cuma rindu yang meluap-luap
Sayang ayah


Walau apa yang dia buat
Tetap tak dapat nak benci
Hehe


Birthday ayah.. x dapat bagi ape-ape pun
Hehe dapat wish je lah
Tapi tak pe lah 
Hehe.. 


Ni gamba ayah ngan Ibu saya.. Masa ni kitorang kat Rembau..taman tema air

Happy family :)
Ni gambar dekat Zoo Melaka

No comments: