Friday 30 December 2011

Sebenarnya..

Sebenarnya kan 
Aku tak tau ape function blog ni
Dalam life aku 
Muahaha
2011 say bye2
Dengan seribu kenangan pahit manis
2012 say sawadicap !
Esok rahsia Allah


Semuanya menjadi rahsia
Hari esok, jodoh, cinta, bahagia, duka,

Semuanyakan
Hari ini pula dalam genggaman
Menjadi cerminan buat hari esok


Saya harap sangat saya jadi apa yang saya mampu jadi
Saya harap sangat dapat lalui rahsia Allah 
Dengan penuh kegembiraan
Semuanya untuk hari esok
Saya sayang keluarga saya
Dan tak ada manusia khilaf yang dapat tandingi


Menyimpul balik kenangan 2011...
Saya belajar untuk jadi punctual
belajar untuk menjadi diri sendiri
Belajar untuk jangan takut
Belajar untuk belajar


Macam2 ilmu dunia yang terselit dalam genggaman
Moga hari esok dapat saya kalahkan


Caiyok3..
Cop kejap 'aku'
Kejap 'saya'
Hurm ikut mood ok
Kalau saya rasa nak sopan guna kata ganti nama 'saya' je


Tapi kan jujurnya
Saya rindu sahabat-sahabat saya tu..
Macam Ez, kimie, 
Dan hellmi ;)


:)  :D  :/  ;) :@  :3  :>  :<  :(  :l  :Zzz  :B  T_____T :P -___-"

Till then ~~ Chow

No comments: