Wednesday 8 June 2011

tangisan tak bernyawa


Ya Allah kucar jiwa ku bagai kapal yang hampir tenggelam digugat badai dan taufan di lautan.. Aku hilang NUR darimu ya Rabb ,maka Kau pertemukan aku semula dengan NUR itu.. Ya Allah, aku tak tenang.Kusut sangat..Maka Kau tenangkanlah hati ku, bantulah hamba-Mu yang lemah ini buang rasa curiga yang sekian lama bersarang di hati..Ya Allah aku perlukan pembimbing, hantarlah insan itu untuk memapah aku yang sedang bertongkat payah diatas bumi indah-Mu ini..Ya Allah aku rasa seperti ada terusan yang mengalir di antara mata dan hati ku, namun untuk apa dan siapa tangisan ini Ya Rabb...Berikanlah aku hidayah ya Rabb..amin.... :<

2 comments:

Anonymous said...

salam...

moga Allah memberi rahmat pada kita semua..Amin..

*folo ur blog

Cielo.Zunnurien said...

Amin...terima kasih